3 Temmuz 2011 Pazar

değişimin ilk ışıkları gözlerimden ruhuma işliyorr...

Mutasyona uğradı duygularım.herşey karmançorman beynimde.Kalbimle beynim bilgi alışverişini kesti artık.yardım etmiyorlar birbirlerine destek sıfır.kalp diyoki bu obje ne, nesne mi yoksa hangisi neydi? düşün taşın yardım yok, çaresiz, kendini gerçekleştirecek kehanet her yer soru işaretleriyle dolu... sorular sorular damarlarımda hissetiğim akışkanın adı bu artık beslemiyor beynimi.oksijen sıfır hayat yok var ama bitkisel....
düşünce belirmiyor usta, işaretler işaretler.... takip et,labirentin çıkışı yok! dolaşıyor her bir hücremde akışkan şeyler ama hayat yok,zaman yok. sadece bunlar ?????? anlamı neydi bunların o da bu ???? sonuç: mantık kalbe yenik düştüğü yerde sorgulamaya başladı yine yeniden ???

1 yorum:

  1. Mantık kalbe yenik düştüğü yerde sorgulamalı herşeyi. Mantık damarda kandır, normal hayatta var olması kaçınılmaz şeylerin isabetsiz oluşumu. Hangi tarafa dönsem damarlarından sıçrayan sevgi ile besleniyorum. Ben vücudunu terketse bile bana çarptıgında sevgi hissediyorum. Sende bırak mantığı, hisset bana aşıladığın samimiyeti... <3

    YanıtlaSil